انتخاب میز ناهار خوری ایده‌ آل
طراحی، تولید و اجرای دکوراسیون داخلی
انتخاب میز ناهار خوری ایده‌ آل
چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 ساعت 14:3 | بازدید : 12 | نویسنده : سازینه چوب | ( نظرات )

میز بیضی تک

 

میز ناهارخوری مبلمانی است که در محیط‌های اداری، خانگی، رستوران‌ها و دیگر اماکن کاریرد دارد. این میز سبب راحتی و رفاه افراد در هنگام صرف غذا می‌شود. مکانی ایده‌آل برای خانواده و دوستان است تا در کنار هم هنگام صبحانه، ناهار و شام غذای خود را میل کنند.

اما انتخاب مناسب میز ناهار خوری، ممکن است که با دشواری‌هایی همراه  باشد. در این مقاله سعی می‌کنیم که با بررسی اصولی میز ناهار خوری، شما را در انتخاب میز ایده‌آل یاری رسانیم. در ابتدا مزایای استفاده از این میز را بررسی خواهیم کرد.

 

مزایای استفاده از میز ناهار خوری

ایجاد محیط مناسب برای میزبانی: میز ناهارخوری با ایجاد یک فضای مجزا برای صرف غذا، سبب می‌شود که میزبان به خوبی از مهمانان پذیرایی کند و رفاه و راحتی  دعوت‌شدگان تامین شود.

تقویت ارتباطات اجتماعی: میز ناهارخوری محلی ایده‌آل برای خانواده و دوستان است تا در کنار یکدیگر نشسته و ارتباطات اجتماعی خود را تقویت کنند.

بهینه سازی فضا: با قرار گرفتن میز ناهارخوری در فضای مناسب، از فضای خود به بهترین شکل استفاده می‌کنید و فضای ناهارخوری را به یک فضای کاربردی و زیبا تبدیل می‌کنید.

مکانی برای کارهای روزمره: میز ناهارخوری همچنین می‌تواند به عنوان یک مکان برای انجام کارهای روزمره نیز مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، شما می‌توانید در این محل، کارهای اداری را انجام دهید، مطالعه کنید، یا حتی با دیگران از طریق کنفرانس‌های مجازی ارتباط برقرار کنید.

تزیین و دکوراسیون: میز ناهارخوری می‌تواند به عنوان یک نقطه مرکزی در فضای ناهارخوری شما عمل کند که با تزیین و دکوراسیون مناسب، به زیبایی و شکوه فضا افزوده گردد.

 

میز ناهار خوری مستطیلی

 

ماده اولیه در ساخت میز ناهار خوری

ماده اولیه در ساخت میز در انتخاب آن بسیار مناسب است. گاهی اوقات با توجه به دکوراسیون خانه یا محل کار باید میز متناسب با آن فضا را انتخاب کنید.  

میز فلزی: این میزها از جنس آهن ساخته شده‌اند و دارای مقاومت بالا و طراحی‌های مدرنی هستند که به فضا زیبایی می‌بخشند.

میز شیشه‌ای: این دسته از میزها دارای صفحه‌ی شیشه‌ای هستند که به طراحی سبک مدرن فضا کمک می‌کنند. این میزها مناسب برای فضاهای کوچک هستند.

میز چوبی و ام دی اف: این نوع میزها از چوب و یا ام دی اف ساخته شده‌اند. اغلب دارای طرح‌ها و زیبایی‌های مختلفی هستند که به دکوراسیون داخلی منزل شما زیبایی و گرما می‌بخشند.

 

میز ناهار خوری پایه فلزی

 

 

انواع مدل‌های میز ناهار خوری

میز ناهار خوری دارای انواع مدلهای مختلف است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

میز گرد: این دسته از میزها برای محیط‌های کوچک مناسب نیستند. بهتر است از آنها در فضاهای با پلان باز استفاده شود. البته از مزایای این میز این است که افراد همدیگر را بهتر می‌بینند و ارتباط چشمی و کلامی بیشتری خواهند داشت. پذیرایی از میهمانان و دسترسی به تمام وسایل برای افراد دشوار خواهد بود.

میز مستطیلی و بیضی: این دسته از میزها شکل رایج میزهای ناهار خوری در بازار هستند. آنها برای بیشتر فضاها مناسب هستند. میز بیضی بسیار شبیه به نوع مستطیلی آن است. این دسته از میزها به علت گوشه‌های گرد فضای کمتری را اشغال می‌کند و ایمنی بالاتری دارد. 

میز مربعی: اگر تعداد افرادی که از میز استفاده می‌کنند کم است، می‌توانید از این میز استفاده کنید. این میزها فضای گرم‌تری را برای شما فراهم می‌آورند. دور این میزها افراد  ارتباط بهتری با هم خواهند داشت.

 

میز ناهار خوری بیضی


میزهای ناهار خوری، بیش از یک ابزار برای صرف غذا است؛ یک عنصر مهم از دکوراسیون داخلی منزل و ادارات است که می‌تواند فضا را زیبا و دلپذیر کند. با انتخاب جنس، طرح و اندازه میز مناسب، می‌توانید ارتباطات خانوادگی و اجتماعی خود را تقویت کرده و لحظات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید. بنابراین، انتخاب میز مناسب نه تنها به بهبود دکوراسیون داخلی کمک می‌کند، بلکه به افزایش ارتباطات خانوادگی، راحتی و رفاه کمک می‌کند.

فروشگاه اینترنتی سازینه چوب می‌تواند شما را در تهیه میز ناهارخوری یاری رساند. شما می‌توانید طرح دلخواه خود را سفارشی سازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی سازینه چوب و آدرس sazinechoob.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 4
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :